תשובת לפיד: "איפה הייתה התוכנית המופלאה הזו?"

    גואל ועקנין No Comments on תשובת לפיד: "איפה הייתה התוכנית המופלאה הזו?"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) בוועידת ישראל לעסקים של 'גלובס' – על תוכנית מע"מ אפס למוצרי מזון בסיסיים ועל כך שבכוונתו להגדיל את הסיוע לחיילים משוחררים, ענה לו שר האוצר המפוטר יאיר לפיד שהשתתף אף הוא בכינוס: "איפה הייתה התוכנית המופלאה הזו? חשבת עליה רק אתמול בלילה? האם ייתכן שלראש הממשלה הייתה אפשרות להיטיב עם אזרחי ישראל, אבל הוא לא עשה דבר בעניין?".

    לפיד הוסיף ש"נתניהו יוצא מנקודת הנחה שהאזרח הישראלי הוא ילד בן 4, ועל ילדים בני 4 עובדים שני דברים: ממתקים והפחדות. אז בכל מערכת בחירות הוא מבטיח להם ממתקים שלא יקבלו ובו בזמן הוא מפחיד ומספר שהאויבים בדרך ורק הוא יוכל להציל אותם. אדוני ראש הממשלה, אנחנו לא ילדים בני 4. אנחנו אנשים מבוגרים ומגיע לנו שיתייחסו אלינו בכבוד ולא כאילו אנחנו מטומטים".

    על הבחירות הצפויות אמר לפיד כי "בעוד ארבעה חודשים נלך לבחירות ויש עתיד תוביל את גוש המרכז. אנחנו נחבור למפלגות אחרות כדי להחליף את השלטון". לדבריו, הפעילות שלו ושל מפלגתו בכהונה הנוכחית הפריעו לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאנשי הליכוד, "שלא רצו שיטרידו אותם כשהם משתכשכים בביצה החמימה של האינטרסים והשחיתות השלטונית. הכול יהפוך לתוכנית העבודה מיד כשנרכיב את הממשלה הבאה. נמשיך במלוא העוצמה בדיוק מהמקום שבו נעצרנו. הכול מוכן. הכול מונח על השולחן. את הכול נתניע מחדש".

    הוא תקף ואמר כי "נתניהו לא הביא ביטחון. אזרחים פוחדים ללכת ברחוב בירושלים בגלל הטרור. במקום שקט בגבולות נקלענו בקיץ האחרון למערכה הצבאית הארוכה ביותר זה יותר מ-20 שנה. בסופה של המערכה הזו הוחמצה ההזדמנות לפרק את חמאס מנשקו ולא החל שום מהלך מדיני לפירוז עזה. צה"ל וכוחות הביטחון עושים את עבודתם מעל ומעבר, במסירות ובחירוף נפש, אבל תפקידה של ההנהגה הוא להגדיר מטרות ולתת כיוון".



    0 תגובות